جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

آیا از اهمیت دکوراسیون اداری و دفتر کار اطلاع دارید؟ فکر می‌کنید دکوراسیون دفتر کار مدیریت تا چه اندازه در موفقیت شما سهم دارد؟ اگر در آغاز راه اندازی کسب و کار خود هستید یا به نوعی در این پُرسه دخیل شده‌اید، دست یاری شرکت سازه پرداز نوین چینش  به سوی شما دراز است. 

حتماً در مراجعات خود به مکان‌ های اداری مختلف متوجه شده اید که در مواجهه با محیط‌ هایی که در آنها نه ‌تنها به زیبایی طراحی داخلی محیط اداری  توجه خاصی نشده ، بلکه راحتی کارکنان و مراجعان نیز مورد توجه نبوده .اولین احساسی که در این مکان به طور ناخودآگاه در مراجعه‌ کننده شکل می‌گیرد عدم اطمینان از دستیابی به نتیجه مورد نظرش است.در مقابل حضور در فضاهایی که به ‌دقت و زیبایی دکور شده‌اند از همان بدو ورود موجب ایجاد احساس احترام و شایستگی برای سازمان یا شرکت و جلب اطمینان و اعتماد مراجعه‌کننده می‌شود.

 

طراحی داخلی محیط های اداری
دفتر مدیریت

دکوراسیون اداری شیک و ساده

گروه ساختمانی نباتیان (چینش دکور) همواره سعی کرده است در طراحی‌های خود اصل سادگی را به عنوان مهم‌‎ترین رویکرد خود در نظر داشته باشد. زمانی که از اهمیت بالای طراحی دفتر کار لاکچری صحبت می‌کنیم، هدف طراحی دفتری نیست که با اجزای زیاد پر شده است.

 دفتر کار و مدیریتی باید شیک بودن خود را در عین سادگی به دید مخاطب برساند. بنابراین در طراحی دکوراسیون اتاق کار اداری سادگی و هارمونی اجزا با یکدیگر اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه بسته به ماهیت آن مرکز یا دفتر اداری و تجاری، ارباب رجوع زیادی روزانه به آنجا مراجعه می‌کنند، طراحی دکوراسیون باید به گونه‌ای باشد که اغلب سلیقه‌ها را پوشش دهد. فکر میکنم با این تفاسیر متوجه پیچیدگی و اهمیت بالای طراحی دکوارسیون شده باشید. اما نگران نباشید چراکه تخصص چینش دکور  در طراحی دکوراسیون داخلی اداری و تجاری و مسکونی می باشد.

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن نیز از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های طراحی و چیدمان وسایل اداری است که همراه با ویژگی‌های باب روز و به کارگیری معیارهایی نظیر مبلمان مدرن، رنگ، نور و… گرچه در وهله اول مبحث زیبایی شناسی را در اولویت قرار می‌دهد؛ ولی با اجرای اصولی، تاثیرات شگرفی در پیشرفت روند کاری نیز ایجاد می‌نماید.

اساس طراحی دکوراسیون اداری مدرن بر مبنای استفاده از مبلمانی شیک و لوکس می‌باشد. درست است که مبلمان و صندلی جز جدایی ناپذیر، هم برای کارمندان و هم برای مراجعه کنندگان حضورشان همواره در فضای اداری الزامی می‌باشد .

اولین گامی که در دکوراسیون اداری می‌بایست به آن توجه شود، طراحی و ایجاد فضایی استاندارد و مناسب برای کارکنان می‌باشد. این موضوع در سبک مدرن که بیشتر بر طراحی فضای باز تاکید دارد، به جای جداسازی کامل محدوده‌های کاری از یکدیگر، استفاده از پارتیشن بندی‌ها را روی کار می‌آورند. المان‌هایی که با حفظ شفافیت و دید بصری در فضای کار، فضای کار کارمندان را از یکدیگر تفکیک و جدا می‌سازد. 

تقسیم اصولی فضای اداری
دکوراسیون دفترکار2

متریال در دکوراسیون داخلی شیک اداری

مهم‌ترین اصلی که باید برای دکوراسیون اتاق کار مدیریت در نظر داشته باشید، انتخاب متریال مناسب است. آیا دکوراسیون چوبی دفتر کار را می‌پسندید یا می‌خواهید میزها فلزی و آهنی باشند؟ این موضوع کاملا سلیقه‌ای و به سبک مورد علاقه شما در دکوراسیون داخلی بستگی دارد.

 دکوراسیون چوبی یکی از محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون تجاری و اداری است. اغراق نیست اگر بخواهیم چوب را نگین آلمان های طراحی دکوراسیون داخلی بدانیم. چوب الهامی از حضور در طبیعت است و حس و حال خوبی به فضا می‌دهد. در هر دکوراسیونی که اثری از چوب وجود داشته باشد، بی‌شک حس سرزندگی در آن فضا موج می‌زند.

 
 

تقسیم درست فضای اداری

طراحی داخلی محیط‌ های اداری به تقسیم درست فضا، جنس و رنگ مبلمان، میزها و صندلی‌ ها و البته نوع قرارگیری آنها بستگی دارد. در مبلمان اداری راحتی و زیبایی دو معیاری هستند که باید به میزانی یکسان مورد توجه قرار بگیرند.

راحتی این محصولات به میزان زیادی به نحوه ساخت آنها در کارخانه ارتباط دارد و خریدار تنها باید به هنگام انتخاب میزان راحتی مطلوب خود را در نظر بگیرد. حال‌ آنکه زیبایی و جذابیت به ترکیب، چیدمان و نوع انتخاب شما بستگی دارد.

در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا نکاتی را پیرامون  جذابیت دکوراسیون فضای اداری بزرگ و مدرن بیان کنیم. نکاتی که کمتر در کشور ما مورد توجه قرار می گیرد.

طراحی_داخلی
طراحی فضای کار

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت، دارای حساسیت های بسیاری است. زیرا مراجعان و کارکنان اداره توجه بسیاری به این اتاق دارند. دکوراسیون اداری می تواند بر اساس سلیقه و نیاز، بخش های مختلفی داشته باشد، اما میز مدیریت و میز کنفرانس مهم ترین آنها است.

سلیقه و ابعاد اتاق، دو فاکتور مهم در انتخاب سبک دکوراسیون اتاق مدیریت است. طراحی دکوراسیون به دو صورت مدرن و کلاسیک انجام می شود. گرچه که بعضی از طراحان خلاقیت بیشتری داشته و این دو سبک را با یک دیگر آمیخته و طراحی منحصر به فردی را به نمایش می گذارند.

دکوراسیون دفتر کار

معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید.

 محل کار به عنوان محیطی شناخته می ‌شود که تنها زیبایی آن، ملاک نیست و باید در عین حال که با توجه به نوع کاربرد فضا، تمام وسایل مورد نیاز در دسترس کارمندان و کارکنان یک محیط باشد ، دارای نظم و ترتیب و آرامش بخش نیز باشد تا راندمان کار در محیط کار بالاتر برود.

دکوراسیون دفتر کار

نمونه کارهای طراحی فضای اداری

دیزاین هوم آفیس

دیزاین هوم آفیس

دیزاین هوم آفیس هوم آفیس یا دفتر خانگی (Home Office) به فضایی در خانه گفته می شود که از المان هایی مانند، میز، کتابخانه، شلف

ادامه مطلب »