جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی رستوران هتل

بالا بردن کیفیت فضایی که در آن زندگی یا کار می کنیم ، اصول چیدمان ، ترکیب بندی اجزا، تقسیم بندی فضاها، هارمونی و ریتم رنگ های به کار گرفته شده ، اهمیت نور و ایجاد آرامش در فضا ، همگی از وظایف یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. گروه ساختمانی نباتیان با استفاده از روانشناسی مشتریان خود و طراحی منحصر به فرد و در کنارآن مهندسی ، ساخت و تجهیز فضای مسکونی ، اداری و فروشگاهی ، سعی در بالا بردن کیفیت فضای زندگی و کسب و کار مشتریان خود کرده است.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی

خدمات طراحی داخلی ما به شما کمک می کند تا از هر فضایی در خانه خود بیشترین بهره را ببرید. زنده کردن رویاهای خود در خانه کار آسانی نیست. وقتی صحبت از جزئیات می شود، به کمک یک متخصص نیاز دارید. گروه ساختمانی نباتیان به شما کمک می کند تا دیدگاه خود را برای هر اتاق در خانه خود اجرا کنید. ما در طول این فرآیند از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد تا مطمئن شویم که خواسته های طراحی داخلی شما محقق می شود.

دکوراسیون داخلی اداری

محیط کاری

طراحی و دکوراسیون دفتر کار هم برای کارمندان و هم برای مشتریان حیاتی است. برای کارمندانی که بخش زیادی از روز خود را در یک دفتر می گذرانند، ایجاد فضایی کاربردی و جذاب از نظر بصری بسیار مهم است چرا که همه اینها بهره وری و کارایی را افزایش می دهند. همچنین طراحی داخلی فضای اداری برای مشتریان حرفه ای بودن و موفقیت را تداعی می کند. ساختن فضایی مناسب برای مالکان، کارمندان و مشتریان دیگر صرفاً یک انتخاب لوکس تلقی نمی‌شود، بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است.

دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی مغازه طلافروشی ماوی گالری

دکوراسیون داخلی یک فروشگاه یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت کسب و کارتان خواهد بود که نقش اساسی در جذابیت هر فروشگاه دارد و مشتری را جذب خواهد کرد. با ایجاد یک فضای کاربردی و حرفه ای دسترسی های فروشگاه هم برای برای کارکنان و هم مشتریان آسان تر خواهد شد.

برآورد هزینه طراحی داخلی

گروه ساختمانی نباتیان
هزینه های طراحی داخلی بسته به عوامل مختلف بسیار متفاوت است. مواردی مانند متراژ پروژه، متریال مورد استفاده و تجهیزات دکوراسیون می توانند در تعیین هزینه طراحی داخلی تاثیرگذار باشند. برای برآورد هزینه پروژه خود و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیری

خدمات ما :