دکوراسیون دفتر کار کوچک
دکوراسیون دفتر کار کوچک با رعایت یک سری اصول بسیار ساده میشود. به دلیل محدودیت بودجه، بسیاری از شرکتهای خصوصی در مکانهایی با ابعاد کوچک فعالیت میکنند. اما شیوه طراحی یا دیزاین دفتر کار کوچک همیشه جزو دغدغههای کارمندان و مدیران بوده است.

برخی از کسبوکارها بنا به نوع کار خود، به دفتری کوچک نیاز دارند و یا در برخی موارد به دلیل محدودیت در بودجه، مدیران اقدام به خرید و یا اجاره یک دفتر با اندازه کوچک میکنند. در این حالت باید از اصول دکوراسیون دفتر کار کوچک پیروی کرد. این شرایط ایجاب میکند تا طراحان از ترفندهایی استفاده کنند که سبب جادار شدن فضا شده و درعینحال از زیبایی طراحی داخلی این مکان، کاسته نشود. در این مقاله به موضوع طراحی و دیزاین دفتر کار کوچک پرداخته شده است. با استفاده از نکاتی که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت میتوانید طراحی داخلی دفتر کاری با ابعاد کوچک را بهراحتی انجام داده و در نهایت با نتیجهای عالی روبرو باشید.
طراحی نورپردازی در دفتر کار با متراژ کوچک
طراحی نورپردازی در محیط های کاری کوچک یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در محیط های کاری کوچک بهتر است از نورپردازی سه بعدی استفاده کنید تا محیط کار بزرگتر به نظر برسد. نورهای مخفی و چراغ های هالوژنی که در سقف تعبیه می شوند می توانند انتخاب ایده آلی برای نورپردازی محیط های کاری کوچک باشند.

برای دکوراسیون دفتر کار کوچک در خانه میتوان از سادهترین دکوراسیون استفاده کرد. ترکیب رنگهای تیره و روشن و عدم استفاده از رنگهای تند تمرکز شما در حین کار را بیشتر میکند.

دیزاین دفتر کار کوچک خانگی شما میتواند با قفسههای کتاب و لوازم دکوراتیو زیباتر شود.

استفاده از گل و گیاه و نورپردازی مناسب و انتخاب رنگ دفتر کار کوچک همگی میتوانند روی کیفیت و جذابیت بیشتر این محیط تاثیرگذار باشد.
رنگ مناسب دفتر کار کوچک

رنگ سفید آرامش و اعتماد را به محیط کار اضافه میکند. به همین دلیل، عموما بسیاری از دفاتر کار از رنگ سفید برای دیوارها استفاده میکنند. پیشنهاد میشود برای رنگآمیزی دفاتر کار کوچک حتما رنگ سفید به کار ببرید، چرا که کمک میکند فضا بزرگتر به نظر برسد. همچنین رنگ سفید، رنگی است که به راحتی با هر رنگی ترکیب میشود و میتوان از آن به عنوان رنگ غالب برای محیطهای کاری استفاده کرد.
نکاتی دیگر از دکوراسیون داخلی دفتر کار

همیشه در دفتر کار کوچک باید سعی شود تا روی میز مرتب و خلوت باشد. موردی که حتی از نظر علمی هم ثابت شده این است که فضای کار اگر مرتب و منظم باشد،تاثیر مستقیمی بر عملکرد کارمندان می گذارد و باعث می شود تا بتوانند با آرامش وظایف کاری خود را انجام دهند پس لوازم اضافی را روی میز و یا زیر میز انباشته نکنید چرا که جلوه قشنگی به محیط کار نخواهد داد.
اگر کار شرکت یا دفتر شما به گونه ای است که هر کارمند نیازمند داشتن فضای مجزایی است. بهتر است تا به جای ساخت دیوار، از پارتیشن های شیشه ای و یا چوبی استفاه کنید. ساخت دیوار باعث می شود تا کارمندان فضای محدودی داشته باشند.
چقدر این مطلب مفید بود؟
1 --- 5
میانگین رتبه 0 / 5. تعداد امتیازات 0
تا کنون امتیازی ثبت نشده است. (اولین نفر باشید)